Kako iz obiskovalca narediti stranko?

Različni prijemi se izkažejo za zelo uporabne pri usmerjanju spletnih deskarjev na določeno spletno stran. Morda gre za zakup ključnih besed in umestitev oglasov na druga spletna mesta, ali pa za redno SEO optimizacijo, ki poskrbi za velik dotok radovednežev preko spletnih iskalnikov. A s takšnimi ukrepi še ne pridobimo strank, temveč le obiskovalce. Da bomo res lahko profitirali od spletne strani in tamkajšnjih obiskovalcev, se je treba posvetiti nekaterim drugim ukrepom.

Za pretvorbo obiskovalcev v stranke poskrbi nekakšna on site optimizacija, ki pa ni namenjena (le) optimizaciji za spletne iskalnike, temveč predvsem optimizaciji nakupnega procesa. V tem primeru gre res le za on site optimizacijo, saj prilagajamo le lastno spletno stran in postopke na njej, z ukrepi zunaj lastnega spletišča pa si ne moremo pomagati. Prav tako ne pomaga zakup ključnih besed in oglasnih pozicij.

Optimizacija nakupnega procesa

Začeti je treba na začetku, že pri pridobivanju obiskovalcev. Nove obiskovalce usmerimo na ustrezno pristajalno stran, ki je povezana z oglasom ali s povezavo na seznamu rezultatov iskanja. Optimizacija nakupnega procesa se izkaže že v tej fazi – pristajalna stran mora biti prilagojena svojemu namenu, torej mora vabiti k nakupu. Tu se prodajna on site optimizacija najbolj izkaže, saj je treba optimizirati tekste, navigacijo, grafično podobo in seveda sam postopek nakupa. Pogosto je že pristajalna stran tudi stran, na kateri je možno opraviti nakup. Če ni, je pametno proces kar se da oklestiti in skrajšati. Vsekakor se prodajna on site optimizacija tiče tudi dejanskega postopka nakupa, od klika na prvi gumb preko vpisa podatkov do plačila in zaključka naročila.

Pomoč od zunaj

Če pristajalna stran ni ustrezna in če postopek nakupa ni optimiziran, so vsi drugi postopki zaman. Če pa imamo spletno stran vrhunsko pripravljeno, lahko pomaga tudi zakup ključnih besed. Že pred obiskom lahko segmentiramo potencialne stranke in preko oglasov na spletno stran usmerimo le tiste, ki bodo verjetno res opravili nakup.